Share |

Θεέ του ουρανού και του παντός,

αυτείν’ οι γραμματισμένοι,

αυτείν’ οι πολιτισμένοι,

έκαμαν και κάνουν αυτά τα λάθη…

Στρατηγός ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ


Expedia

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

Περικλής Νεάρχου 1 ώρα · Η ΕΥΡΩΠΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ

 

Ο βαρβαρος αποκεφαλισμος γυναικας σε εκκλησια και ο φονος αλλων δυο ατομων, μετα τον αποκεφαλισμο, λιγες μερες πριν , του καθηγητη Σαμουελ Πατυ στο Παρισι, θετουντη Γαλλια στην πρωτη γραμμη ενος νεου ατυπου πολεμου στην Ευρωπη, που αφορα τις ιδιες τις αξιες και την ταυτοτητα της Ευρωπης.Μεν επικληση των ιδιων αυτων αξιων, με πυρηνα το σεβασμο των ανθρωπινων δικαιωματων, την ανοχη και την ελευθερια , χαλαρωσαν επι δεκαετιες οι συνοριακοι ελεγχοι,εγινε ανεκτη η παρανομη μεταναστευση σε μαζικη κλιμακα, με αλλοθι το πολιτικο ασυλο και εγκατασταθηκαν σταφιακα στην Ευρωπη ξενοι αλλοφυλοι και αλλοθρησκοι πληθυσμοι.
Δεν διαφευγει , βεβαιως , κανενος οτι πισω απο το προσχημα των ανθρωπινων δικαιωματων και των ευγενικων αξιων, κυριαρχησε ενας πρωτογονος οικονομισμος, ο οποιος επεδιωξε το ανοιγμα των συνορων και τη μαζικη εισοδο ξενου εργατικου δυναμικου για να αλλαξει στο εσωτερικο τους συσχετισμους δυναμεων στην αγορα εργασιας και να αυξησει τα κερδη και τη διεθνη ανταγωνιστικοτητα των επιχειρησεων, αδιαφορωντας για τις μακροπροθεσμες επιπτωσεις απο την εγκατασταση στη χωρα ξενων πληθυσμων και ιδιως Μουσουλμανικων, η συγχωνευση και η αφομοιωση των οποιων ειναι ακρως προβληματικη, αν οχι ανεφικτη.
Η αναδυση , στη δεκαετια του 90 ,των πολιτικων και των ιδεολογιων της παγκοσμιοποιησης, εδωσε μια θεαματικη ωθηση στην παρανομη μεταναστευση, συνοδευομενη απο ιδεολογηματα περι " πολυπολιτιστικης " κοινωνιας, " οικουμενικων ανθρωπινων δικαιωματων " , πανω απο συντεταγμενα κρατη και συνορα κ. α.Η επικρατηση στην Ευρωπη ακραιων νεοφιλελευθερων πολιτικων εστρωσε το δρομο για να βρουν ανταποκριση οι πολιτικες και τα ιδεολογηματα της παγκοσμιοποιησης, που εχουν ως λικνο τις ΗΠΑ.Ενω ομως αμφισβητουνται εντονα σημερα στις ΗΠΑ,η Ευρωπη, με πρωτοστατη τη Γερμανια, διεκδικει ρολο σημαιοφορου της παγκοσμιοποιησης.
Το φαινομενο της μαζικης και ανεξελεγκτης παρανομης μεταναστευσεως δεν ειναι ασχετο με την παγκοσμιοποιηση.Η επιδιωξη μιας ενιαιας παγκοσμιας αγορας συνεπαγεται νομοτελειακα το ολοενα μεγαλυτερο ανοιγμα των συνορων και μαζικες μετακινησεις εργατικου δυναμικου.Αυτο εχει ως συνεπεια τη σταδιακη αμφισβητηση του εθνικου κρατους, παρουσιαζομενου ως δηθεν παρωχημενου πλαισιου και τη διασπαση της εθνικης συνοχης.Ο Maurice Allais, ενας μεγαλος Γαλλος οικονομολογος, που τιμηθηκε με το βραβειο Νομπελ Οικονομιας, υπεστηριζε με σθενος, απο τη δεκαετια του 70 ,οτι η Ενωμενη Ευρωπη πρεπει να στηριζει την Ευρωπαικη παραγωγη και το βιοτικο επιπεδο των λαων της.Πρεπει γι ' αυτο να εισαγει μονο το 10 0\0 των αναγκων της .Θα μπορουσε να κανει εξαιρεση στο ποσοστο αυτο και να εισαγει το διπλασιο μονο στον τομεα των τροφιμων, για να βοηθησει τον Τριτο Κοσμο.Δυστυχως, ο Maurice Allais , οπως και και αλλοι , που ειχαν την ιδια γνωμη, δεν εισακουσθηκαν.Τις συνεπειες τις βλεπουμε και στην Ελλαδα, οπου η πολιτικη των ανοικτων συνορων κατεστρεψε κυριολεκτικα ολοκληρους παραγωγικους τομεις.Ωφεληθηκαν και ωφελουνται απο την πολιτικη αυτη χωρες με υψηλη βιομηχανικη ανταγωνιστικοτητα, με πρωτη τη Γερμανια.
Ηπολιτικη των ανοικτων συνορων, που ακολουθει η Ευρωπαικη Ενωση στη μεταναστευση και εννοουμε κυριως την παρανομη μεταναστευση, με προσχημα το πολιτικο ασυλο, δεν ειναι ασχετη με τη γενικοτερη αυτη πολιτικη.Εχει αποδειχθει επανειλημμενα οτι το πολιτικο ασυλο χρησιμοποιειται ως αλλοθι και οτι η καταχρηση του ειναι μαζικη και συστηματικη. Συνεχιζεται ομως η ιδια πολιτικη ανοχης, με επαγγελιες για βελτιωση των διαδικασιων εξετασεως και εγγκρισεως των αιτησεων για την παροχη ασυλου, που μενουν ομως γραμμα κενο η βελτιωνουν μονο οριακα την κατασταση.Μνημειο αυτης της διφορουμενης πολιτικης ειναι η περιφημη Ευρωπαικη Οδηγια για την Υποδοχη Αιτητων Ασυλου , απο την οποιαν η Ελλαδα εχει πολυ πικρη πειρα.Μ ε βαση την Οδηγια αυτη, μια χωρα - μελος δεν εχει το δικαιωμα να απωθησει στα συνορα της οποινδηποτε θελει να μπει στη χωρα, κραδαινοντας μια αιτηση πολιτικου ασυλου.Η χωρα - μελος πρεπει να τον υποδεχθει, να τον περιθαλψει και να διερευνησει, δια της δικαστικης οδου , εαν ειναι πραγματι προσφυγας και δικαιουται ασυλου.Εαν ειναι , του παρεχεται ασυλο.Εαν δεν ειναι, η χωρα - μελος δικαιουται να τον " επαναπροωθησει " { απελασει } .
Το τι γινεται, στην πραγματικοτητα , το βλεπουμε στα νησια και στις λεγομενες " δομες φιλοξενιας " σε ολη τη χωρα.Ειναι αυτο που εργαλειοποιει ο Ερντογαν και κατακλυζει τη χωρα μας, αλλα και ολοκληρη την Ευρωπη με παρανομους μεταναστες, επιδιωκοντας τη γεωπολιτικη μεταλλαξη της Ελλαδος, σε βαθος χρονου , με την εγκατασταση σ' αυτην φιλοτουρκικων Μουσουλμανικων πληθυσμων και τη θεαματικη αυξηση της παρουσιας και της επιρροης των Μουσουλμανων σ' ολοκληρη την Ευρωπη.
Η Ελλαδα , που γειτνιαζει με μια κακοβουλη, επιθετικη και επεκτατικη χωρα,που εγειρει απροκαλυπτα διεκδικησεις σε βαρος της και που βρισκεται γεωγραφικα και ιστορικα στα συνορα μεταξυ Χριστιανισμου και Μουσουλμανικου κοσμου, θα επρεπε να ειναι διπλα προσεκτικη και επιφυλακτικη σε θεματα εγκαταστασεως στο εδαφος της, με οποιδηποτε προσχημα , Μουσουλμανικων πληθυσμων.Πολυ περισσοτερ ακομη , απο χωρες που ειναι γνωστες για τον φανατικο Ισλαμισμο τους και τη φιλοτουρκικη τους πολιτικη, οπως κατ' εξοχην το Πακισταν.Η Ελλαδα ομως , απο την εποχη του Κωστα Σημιτη, τα μεασα δηλαδη της δεκαετιας του 90, ανελαβε παραδοξως , εναντια στα συμφεροντα της και σε καθε συμβατικη λογικη , ρολο " πρωτοπορειας " στην ανοχη της παρανομης μεταναστευσεως και, στη συνεχεια , των ανοικτων συνορων, με αποκορυφωμα την προηγουμενη Κυβερνηση του ΣΥΡΙΖΑ.Η τελευταια εφτασε στο σημειο να υπογραψει , ερημην του Ελληνικου λαου , το περιβοητο Συμφωνο του Μαρακες για ανοικτα συνορα και " ελευθερη μεταναστευση " .Η σημερινη Κυβερνηση δεν αποδεσμευσε τη χωρα απο μια τετοια ανευθυνη και αυτοκαταστροφικη συνυπογραφη,ακολουθωντας μια εφεκτικη πολιτικη, που επιτρεπει στον Πρωθυπουργο της να εκφραζει υπερηφανεια για τη μετατροπη της Ελληνικης κοινωνιας σε " πολυπολιτισμικη " και δεν εχει κανενα προβλημα συνεργασιας με τον μεγαλο διεθνη νονο της παρανομης μεταναστευσεως Τζωρτζ Σορος.
Η " πρωτοπορειακη "αυτη πολιτικη της Ελλαδος,παρα το γεγονος οτι γεωγραφικα και εθνικα ειναι η πιο εκτεθειμενη χωρα της Ευρωπης στην παρανομη μεταναστευση και στους συναφεις κινδυνους που συνδεονται με την Τουρκικη εχθροτητα, την εργαλειοποιηση του μεταναστευτικου,τους ακραιους Ισλαμιστες και τους κινδυνους εθνικης ασφαλειας, επιτρεπει να αξιοποιειται η Ελλαδα, σε Ευρωπαικο επιπεδο, ως αναχωμα προστασιας για τις αλλες χωρες της ΕΕ.Η περιβοητη Ευρωπαικη αλληλαγγυη μετατρεπεται, στον τομεα αυτον, σε Ευρωπαικη χρηματοδοτηση για τη μονιμη εγκατασταση στην Ελλαδα οσων παρανομως εισερχονται.Εποικισμος δηλαδη με Ευρωπαικη χρηματοδοτηση και με ενεργο συμπραξη των Ελληνικων Κυβερνησεων, περιλαμβανομενης της σημερινης.
Η Γαλλια ειναι μια χωρα με υψηλο γεωπολιτικο αισθητηριο, που της επιτρεπει να βλεπει, με μεγαλυτερη καθαροτητα, απ ' οτι αλλες χωρες ,την προοπτικη των καταστασεων, που εχουν δημιουργηθει, με την εγκατασταση στη Γαλλικη κοινωνια σημαντικων Μουσουλμανικων πληθυσμων.Διαπιστωνει οτι η ενσωματωση τους ειναι προβληματικη και οτι η ανοχη αποκλισεων, που παιρνουν ολοενα και πιο μαζικο χαρακτηρα, οδηγουν σε διασπαση της κοινωνιας και σε υπονομευση των δημοκρατικων αρχων και αξιων, που συνιστουν την εθνικη Γαλλικη ταυτοτητα και την Ευρωπαικη κληρονομια του Διαφωτισμου.
Στο πνευμα αυτο, ο Γαλλος Προεδρος Εμμανουελ Μακρον πηρε προσφατως μια σειρα μετρων , που εχουν ως στοχο την καταπολεμηση του λεγομενου " κοινοτισμου ", τηνκαλλιεργεια δηλαδη ταυτοτητων, που δεν συμπνεουν με τις αρχες και τις αξιες της Γαλλικης Δημοκρατιας, μεταξυ αυτων της ελευθερης εκφρασεως.Ο αποκεφαλισμος του καθηγητη Σαμουελ Πατι, σε σχολειο του Παρισιου , ηρθε ως απαντηση στα μετρα αυτα, με στερεοτυπη επωδο τη δηθεν προσβολη του Προφητη Μωαμεθ.
Η ειδεχθης αυτη δολοφονια απο νεαρο Τσετσενο Ισλαμιστη αντιμετωπισθηκε ως κηρυξη πολεμου απο τον Γαλλο Προεδρο εναντιον οσων στρεφονται κατα των αξιων, που συνιστουν την πεμπτουσια της Γαλλικης αλλα και της Ευρωπαικης ταυτοτητας.Η προβολη της σατιρικης εφημεριδας Charlie Hebdo στα δημοσια κτιρια ηρθε ως αδιαπραγματευτη διαδηλωση της εμμονης στην ελευθερη εκφραση, επειδη το περιοδικο αυτο εγινε , στο προσφατο παρελθον , στοχος Ισλαμιστικων τρομοκρατικων επιθεσεων.Η δευτερη Ισλαμιστικη τρομοκρατικη επιθεση στη Νικαια και, στη συνεχεια η τριτη στη Λυων εναντιον Ελληνορθοδοξου ιερεα, προσδιδουν μια αλλη διασταση στον ιδιοτυπο αυτο πολεμο.Προφανως, δεν ειναι πολεμος με τον Μουσουλμανικο κοσμο, οσο και αν ωρυεται ο Ερντογαν και προσπαθει να προβληθει ως εκπροσωπος και ηγετης ολων των Μουσουλμανων.Η Ευρωπη ομως πρεπει να αφυπνισθει και να αντιμετωπισει τους κινδυνους απο την ανεξελγκτη παρανομη μεταναστευση και την εγκατασταση ιδιως σ' αυτην μεγαλων Μουσουλμανικων πληθυσμων, που διεκδικουν δικη τους χωριστη Ισλαμικη ταυτοτητα μεσα στις Ευρωπαικες κοινωνιες, με τις αρχες και τις αξιες των οποιων δεν συμβιβαζονται.Ι

Περικλης Νεαρχου, Πρεσβυς ε. τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ

Η «ΣΠΙΘΑ» άναψε για τη Νέα Ελλάδα
Ο Μίκης Θεοδωράκης, στο κατάμεστο αμφιθέατρο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη, άναψε χθες (1 Δεκεμβρίου 2010) τη «ΣΠΙΘΑ» του ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΥ ΠΥΡΟΣ για ΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ.
Κώστας Τσιαντής


«…ανέστιος ειν’, που χαίρεται αν ξεσπάσει
ανάμεσα σε φίλους και δικούς ξέφρενη αμάχη.»
Όμηρος (Ι, 63-64)


Του Ηλία Σιαμέλου (Από antibaro 7/12/2010)

Όντας περαστικός, είπα, το βλέφαρό μου για λίγο ν’ ακουμπήσω στου διαδικτύου τις φιλικές ιστοσελίδες! Να δω τα εκθέματα της σκέψης των πολλών, ν’ ακούσω τις ιαχές τους. Όμως άλλα είδαν τα μάτια μου στο θαμποχάρακτο κατώφλι τους. Ο ένας κρατάει την πύρινη ρομφαία, ο άλλος κοντάρια και παλούκια και πιο πέρα ο φίλος τρίβει την τσακμακόπετρά του, εκεί απόκοντα, στις νοτισμένες αναφλέξεις του συστήματος.
-Ω, είπα, ω θεληματάρικα παιδιά, που παίζετε κρυφτό, στα πιο ρηχά σοκάκια ενός εξωνημένου καθεστώτος. Κύματα, κύματα έρχονται τα λόγια σας με θόρυβο και φεύγουν. Δεν έχουν φτερά, δεν έχουν μέσα τους τούς ήχους των πονεμένων.
Μόνο να, κατηγόριες, κατηγόριες, και λόγια επικριτικά από ανθρώπους που εμφανίζονται σαν οι μοναδικοί κάτοχοι της αλήθειας. Κι όλα αυτά, τούτη τη μαύρη ώρα της γενικευμένης υπνογένειας! Δε μπορεί, είπα, κάπου θα υπάρχει η συζυγία των ψυχών, κάπου το πάρτι της στενοποριάς θα πάρει τέλος.
Μα τι θέλω να πω; Για ποιο πράγμα τόση ώρα τσαμπουνάω; Ναι, ναι, μα για του λύκου το χιονισμένο πέρασμα μιλάω ! Μια κίνηση έκανε ο Μίκης Θεοδωράκης και πέσανε όλοι πάνω του για να τον φάνε. Και δε ρίχτηκαν πάνω του οι οχτροί, δεν όρμησε πάνω του της Νέας Τάξης η αρμάδα. Όρμησε το ίδιο το περιοδικό «Ρεσάλτο»! Όρμησε το μετερίζι εκείνο που στις σελίδες του την άστεγη ψυχή μας τόσα χρόνια είχαμε αποθέσει!

Είμαι στο Κοιμητήριο, δίπλα στον τάφο της γυναίκας μου. «Ερευνώ πέρα τον ορίζοντα και, σκύβοντας προσπαθώ με τα δάχτυλα να καθαρίσω την πλάκα του τάφου νάρθει ν’ ακουμπήσει η σελήνη…»*. Ναι, εκείνη μου το έλεγε: Πρόσεχε, πρόσεχε τον κόσμο μας. Πρόσεχε τους ανθρώπους, ενώ μου απάγγελνε με δάκρυα τους στίχους του αγαπημένου της ποιητή : «Αυτός αυτός ο κόσμος /ο ίδιος κόσμος είναι… Στη χάση του θυμητικού / στο έβγα των ονείρων … Αυτός ο ίδιος κόσμος / αυτός ο κόσμος είναι. Κύμβαλο κύμβαλο / και μάταιο γέλιο μακρινό!»…**
Σκέφτομαι, σκέφτομαι κι άκρη δε βρίσκω. «Τελικά αυτή η άμυνα που θα μας πάει, σαν μας μισήσουνε κι’ οι λυγαριές;»** *

Ναι, στο τέλος θα μισήσουμε τον ίδιο μας το εαυτό ή θα τρελαθούμε. Δε γίνεται τη μια μέρα να βάζεις στο εξώφυλλο του «Ρεσάλτο» τη φωτογραφία του Μίκη και την άλλη βάναυσα να τον λοιδορείς. Δε γίνεται τη μια μέρα να ελπίζεις στο φως και την άλλη να γουρουνοδένεσαι με το σκοτάδι. Δε γίνεται τη μια μέρα να προβάλλεις τις απόψεις του και την άλλη να τον ταυτίζεις με τη …Ντόρα!
Είναι αυτή η θαμπούρα απ’ την κακοσυφοριασμένη αιθάλη της Αθήνας που επηρεάζει ανθρώπους και αισθήματα; Είναι η πωρωμένη σκιά του Στάλιν που κατευθύνει ακόμη και σήμερα την εγκληματική παραλυσία των όντων;

Δεν έχω πρόθεση να ενταχτώ στο κίνημα του Θεοδωράκη. Όμως δε μπορώ να πω ότι δε χαίρομαι, όταν ακούω να ξεπετάγονται σπίθες μέσα από τα σπλάχνα της κοινωνίας, είτε αυτές προέρχονται από απλούς ανθρώπους ή από ανεμογέννητους προλάτες πρωτοπόρους. Φτάνει αυτές οι σπίθες να ανάψουν φωτιές, για να καεί τούτο το σάπιο καθεστώς, τούτη η παπανδρεοποιημένη χολέρα. Αν εμείς οι ξεπαρμένοι «κονταροχτυπιόμαστε» μέσα στης πένας τη χλομάδα κι είμαστε ανίκανοι ν’ ανάψουμε μια σπίθα στου καλυβιού μας τη γωνιά, ας αφήσουμε τουλάχιστον κάποιες περήφανες ψυχές να κάνουν αυτό που νομίζουν καλύτερα. Ας μην σηκώνουμε αμάχες κι ας μην πετάμε ανέσπλαγχνες κορώνες, όταν κάποιο κίνημα είναι ακόμη στα σπάργανα και δεν έχει δείξει το πρόσωπό του. Εκτός κι αν η μικρόνοιά μας ενοχλήθηκε, όταν ο Μίκης κάλεσε επίσημα τους Ανεξάρτητους πολίτες σε ΑΝΥΠΑΚΟΗ – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, σε κυβερνητικά ή μη σχέδια, που Ηθικά, Εθνικά, Δημοκρατικά, Ιστορικά, κατατείνουν στην υποτέλεια του Ελληνισμού.

Όμως, παρά το αλυσόδεμα, παρά τα μύρια δεινά που μας σωρεύουν, τούτος ο βράχος, που λέγεται Ελλάδα, εκπέμπει την κραυγή του. Και οι κραυγές του Μίκη, και οι κραυγές χιλιάδων αγωνιστών, όποιου χρώματος και νάναι, σε πείσμα κάθε ψωροκύβερνου, σε πείσμα κάθε καθεστωτικού βαρδιάνου, κάποια στιγμή θα ενωθούν, κάποια στιγμή στον άνεμο θα ανεβούν, για ν’ ακουστούν, να πιάσουν τόπο. Γιατί «κι ένας που έχει μυαλό νήπιου καταλαβαίνει, πως τώρα η Ελλάδα στην άκρα του άπατου γκρεμού κοντοζυγώνει»****

* Νίκος Εγγονόπουλος
** Οδυσσέας Ελύτης, «Το Άξιον Εστί»
*** Νίκος Εγγονόπουλος
****Όμηρος (Η, 379-482) , παράφραση.

ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ- ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΜΙΚΗ

ΑΡΝΗΣΗ: ΣΕΦΕΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

ΠΛΑΤΕΙΑ - Άμεση Δημοκρατία (Real Democracy)