Share |

Θεέ του ουρανού και του παντός,

αυτείν’ οι γραμματισμένοι,

αυτείν’ οι πολιτισμένοι,

έκαμαν και κάνουν αυτά τα λάθη…

Στρατηγός ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ


Expedia

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ! ΤΗΣ ΜΟΝΟΦΩΝΙΑΣ! Εξυφαίνεται να γίνει αποδεκτός ο φασισμός-ναζισμός ως αξία!

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ! ΤΗΣ ΜΟΝΟΦΩΝΙΑΣ! Επανάληψη νοοτροπίας Γ' Ράιχ. Με τις ποικίλες απαγορεύσεις στην τέχνη και τις ιδέες, εξυφαίνεται η κατάργηση του κοινωνικού ανθρώπου, η κατάργηση των χρωμάτων από το ουράνιο τόξο, ο έλεγχος της σκέψης και η δίωξη της διαφορετικότητας, τελικά η αποδοχή και επικράτηση του μαύρου φασισμού-ναζισμού ως αξίας χάριν των κερδών του κεφαλαίου και του Μεγάλου Αδελφού! [όπως σήμαινε ο Οργουελ εδώ]

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Εμπιστευτικά ΤΟΥ L.K. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ipretenteris@tanea.gr Μπολσόι ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ δεν καταλαβαίνω τι εννοούν διάφοροι μπαγλαμάδες. ΟΤΙ οι ΡΩΙΟΙ θα ισοπεδώνουν το Κίεβο KI εμείς θα πηγαίνουμε στο Μέγαρο Μουσικής να δούμε Λίμνη των Κύκνωνα σε απευθείας μετά- δοση από τη Μόσχα;"
Στην φωτογραφία έχουμε τα δεύτερα της χορωδίας του ΝΑΤΟ. Πριν από 23 χρόνια όταν το ΝΑΤΟ ισοπέδωνε την Γιουγκοσλαβία το ίδιο "τρομπόνι" έγραφε: "Στον πόλεμο (...) είσαι υποχρεωμένος να είσαι με τον νικητή ή τουλάχιστον να μην είσαι με το χαμένο... Ο χαμένος θα είναι ασφαλώς η Γιουγκοσλαβία..." (Βήμα, 25/4/1999). Τέτοια λεβέντικα κριτήρια. Αυτός, δηλαδή, θα μπορούσε να πάρει πολύ κόσμο στο λαιμό του το '40. Γιατί τότε ξέρετε ποιος φάνταζε ότι θα ήταν ο νικητής... Αλλά τα ΝΑΤΟτρομπόνια έχουν κι άλλα κριτήρια για το πώς τοποθετείται κανείς στον πόλεμο: "Ποιος είναι πατριώτης ηγέτης; Αυτός που οδηγεί παλικαρίσια τη χώρα του στον πόλεμο και την καταστροφή εν ονόματι των όποιων υψηλών ιδανικών" ή "ο κ.Σημίτης (που) διαπραγματεύεται στο Βερολίνο 21 δισ. ευρω...". Αυτά γράφονταν 25/3/1999 (Βήμα) όταν βομβαρδιζόταν η Γιουγκοσλαβία και στο Βερολίνο οι της ΕΕ υπέγραφαν τον σφαγιασμό της. Μάθημα δεύτερο, λοιπόν: Στον πόλεμο είμαστε με αυτόν που δίνει τα φράγκα... Διότι, αγαπητοί, - έρχεται τρίτο μάθημα πατριωτισμού, προσοχή - "ποιο είναι σημαντικότερο για το λαό μας; Οτι περνούν ΝΑΤΟικά οχήματα ή ότι ο πληθωρισμός έπεσε κάτω από 3%" (Βήμα, 9/5/1999). Καταλάβατε γιατί η Ελλάδα έγινε τότε προγεφύρωμα του ΝΑΤΟ; Για να πέφτει ο πληθωρισμός... Σήμερα που το ΝΑΤΟ συμμετέχει ξανά σε έναν από τους πολέμους του, ο διεκδικητής του ΝΑΤΟπούλιτζερ, από κότα ΝΑΤΟλυράτη που δεν ήθελε, τάχα, να μπλέκουμε στον πόλεμο (τότε αυτό ήταν το αφήγημα της εμπλοκής), τώρα μας βγήκε τόσο παθιασμένος "πεζοναύτης" της ενημέρωσης που ούτε τα Μπολσόι δεν του ξεφεύγουν. Πάλι καλά που δεν είπε όχι απλώς να τα απαγορεύσουμε, αλλά και να τα βομβαρδίσουμε. Η' μήπως το είπε; «Ρωσικός λαός είναι και οι εισβολείς στη Χερσώνα και οι διαδηλωτές κατά του πολέμου στη Μόσχα και οι μπαλαρίνες του Μπολσόι. Τις θεωρίες λοιπόν ότι ο λαός είναι γενικά αθώος και φταίνε γενικά οι ηγεσίες, αλλού». Οπα! Ισως έχουμε μπροστά μας τον πρώτο ΝΑΤΟμπαλαρίνο που έχει πάει την... "δημοκρατία" της "συλλογικής ευθύνης" σε επίπεδα αμερικανοτσοπανόσκυλου ονόματι Αζόρ (όχι Αζοφ, αυτό είναι άλλο πράγμα). Πάντως πρέπει να του αναγνωριστεί ότι και τότε και τώρα ο ΝΑΤΟλιβανωτός του με το ίδιο ήθος εκφέρεται: "Μπαγλαμάδες" σήμερα όσοι λένε τα Μπολσόι και η Τέχνη να είναι αντιπολεμική ζώνη, "Δέκα καραγκιόζηδες και πενήντα σαλεμένοι" τότε (Βήμα, 11/11/1999) όσοι διαδήλωναν στην Αθήνα, κατά του Κλίντον και της πολεμικής πολιτικής των ΗΠΑ. Φυσικά ο άνθρωπός μας έχει επίπεδο. Επιχειρήστε, για παράδειγμα, να του στερήσετε τον "Ράμπο" κι εκεί θα δείτε πως θα βάλει τα στήθη του υπέρ της υπεράσπισης της "τέχνης"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ

Η «ΣΠΙΘΑ» άναψε για τη Νέα Ελλάδα
Ο Μίκης Θεοδωράκης, στο κατάμεστο αμφιθέατρο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη, άναψε χθες (1 Δεκεμβρίου 2010) τη «ΣΠΙΘΑ» του ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΥ ΠΥΡΟΣ για ΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ.
Κώστας Τσιαντής


«…ανέστιος ειν’, που χαίρεται αν ξεσπάσει
ανάμεσα σε φίλους και δικούς ξέφρενη αμάχη.»
Όμηρος (Ι, 63-64)


Του Ηλία Σιαμέλου (Από antibaro 7/12/2010)

Όντας περαστικός, είπα, το βλέφαρό μου για λίγο ν’ ακουμπήσω στου διαδικτύου τις φιλικές ιστοσελίδες! Να δω τα εκθέματα της σκέψης των πολλών, ν’ ακούσω τις ιαχές τους. Όμως άλλα είδαν τα μάτια μου στο θαμποχάρακτο κατώφλι τους. Ο ένας κρατάει την πύρινη ρομφαία, ο άλλος κοντάρια και παλούκια και πιο πέρα ο φίλος τρίβει την τσακμακόπετρά του, εκεί απόκοντα, στις νοτισμένες αναφλέξεις του συστήματος.
-Ω, είπα, ω θεληματάρικα παιδιά, που παίζετε κρυφτό, στα πιο ρηχά σοκάκια ενός εξωνημένου καθεστώτος. Κύματα, κύματα έρχονται τα λόγια σας με θόρυβο και φεύγουν. Δεν έχουν φτερά, δεν έχουν μέσα τους τούς ήχους των πονεμένων.
Μόνο να, κατηγόριες, κατηγόριες, και λόγια επικριτικά από ανθρώπους που εμφανίζονται σαν οι μοναδικοί κάτοχοι της αλήθειας. Κι όλα αυτά, τούτη τη μαύρη ώρα της γενικευμένης υπνογένειας! Δε μπορεί, είπα, κάπου θα υπάρχει η συζυγία των ψυχών, κάπου το πάρτι της στενοποριάς θα πάρει τέλος.
Μα τι θέλω να πω; Για ποιο πράγμα τόση ώρα τσαμπουνάω; Ναι, ναι, μα για του λύκου το χιονισμένο πέρασμα μιλάω ! Μια κίνηση έκανε ο Μίκης Θεοδωράκης και πέσανε όλοι πάνω του για να τον φάνε. Και δε ρίχτηκαν πάνω του οι οχτροί, δεν όρμησε πάνω του της Νέας Τάξης η αρμάδα. Όρμησε το ίδιο το περιοδικό «Ρεσάλτο»! Όρμησε το μετερίζι εκείνο που στις σελίδες του την άστεγη ψυχή μας τόσα χρόνια είχαμε αποθέσει!

Είμαι στο Κοιμητήριο, δίπλα στον τάφο της γυναίκας μου. «Ερευνώ πέρα τον ορίζοντα και, σκύβοντας προσπαθώ με τα δάχτυλα να καθαρίσω την πλάκα του τάφου νάρθει ν’ ακουμπήσει η σελήνη…»*. Ναι, εκείνη μου το έλεγε: Πρόσεχε, πρόσεχε τον κόσμο μας. Πρόσεχε τους ανθρώπους, ενώ μου απάγγελνε με δάκρυα τους στίχους του αγαπημένου της ποιητή : «Αυτός αυτός ο κόσμος /ο ίδιος κόσμος είναι… Στη χάση του θυμητικού / στο έβγα των ονείρων … Αυτός ο ίδιος κόσμος / αυτός ο κόσμος είναι. Κύμβαλο κύμβαλο / και μάταιο γέλιο μακρινό!»…**
Σκέφτομαι, σκέφτομαι κι άκρη δε βρίσκω. «Τελικά αυτή η άμυνα που θα μας πάει, σαν μας μισήσουνε κι’ οι λυγαριές;»** *

Ναι, στο τέλος θα μισήσουμε τον ίδιο μας το εαυτό ή θα τρελαθούμε. Δε γίνεται τη μια μέρα να βάζεις στο εξώφυλλο του «Ρεσάλτο» τη φωτογραφία του Μίκη και την άλλη βάναυσα να τον λοιδορείς. Δε γίνεται τη μια μέρα να ελπίζεις στο φως και την άλλη να γουρουνοδένεσαι με το σκοτάδι. Δε γίνεται τη μια μέρα να προβάλλεις τις απόψεις του και την άλλη να τον ταυτίζεις με τη …Ντόρα!
Είναι αυτή η θαμπούρα απ’ την κακοσυφοριασμένη αιθάλη της Αθήνας που επηρεάζει ανθρώπους και αισθήματα; Είναι η πωρωμένη σκιά του Στάλιν που κατευθύνει ακόμη και σήμερα την εγκληματική παραλυσία των όντων;

Δεν έχω πρόθεση να ενταχτώ στο κίνημα του Θεοδωράκη. Όμως δε μπορώ να πω ότι δε χαίρομαι, όταν ακούω να ξεπετάγονται σπίθες μέσα από τα σπλάχνα της κοινωνίας, είτε αυτές προέρχονται από απλούς ανθρώπους ή από ανεμογέννητους προλάτες πρωτοπόρους. Φτάνει αυτές οι σπίθες να ανάψουν φωτιές, για να καεί τούτο το σάπιο καθεστώς, τούτη η παπανδρεοποιημένη χολέρα. Αν εμείς οι ξεπαρμένοι «κονταροχτυπιόμαστε» μέσα στης πένας τη χλομάδα κι είμαστε ανίκανοι ν’ ανάψουμε μια σπίθα στου καλυβιού μας τη γωνιά, ας αφήσουμε τουλάχιστον κάποιες περήφανες ψυχές να κάνουν αυτό που νομίζουν καλύτερα. Ας μην σηκώνουμε αμάχες κι ας μην πετάμε ανέσπλαγχνες κορώνες, όταν κάποιο κίνημα είναι ακόμη στα σπάργανα και δεν έχει δείξει το πρόσωπό του. Εκτός κι αν η μικρόνοιά μας ενοχλήθηκε, όταν ο Μίκης κάλεσε επίσημα τους Ανεξάρτητους πολίτες σε ΑΝΥΠΑΚΟΗ – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, σε κυβερνητικά ή μη σχέδια, που Ηθικά, Εθνικά, Δημοκρατικά, Ιστορικά, κατατείνουν στην υποτέλεια του Ελληνισμού.

Όμως, παρά το αλυσόδεμα, παρά τα μύρια δεινά που μας σωρεύουν, τούτος ο βράχος, που λέγεται Ελλάδα, εκπέμπει την κραυγή του. Και οι κραυγές του Μίκη, και οι κραυγές χιλιάδων αγωνιστών, όποιου χρώματος και νάναι, σε πείσμα κάθε ψωροκύβερνου, σε πείσμα κάθε καθεστωτικού βαρδιάνου, κάποια στιγμή θα ενωθούν, κάποια στιγμή στον άνεμο θα ανεβούν, για ν’ ακουστούν, να πιάσουν τόπο. Γιατί «κι ένας που έχει μυαλό νήπιου καταλαβαίνει, πως τώρα η Ελλάδα στην άκρα του άπατου γκρεμού κοντοζυγώνει»****

* Νίκος Εγγονόπουλος
** Οδυσσέας Ελύτης, «Το Άξιον Εστί»
*** Νίκος Εγγονόπουλος
****Όμηρος (Η, 379-482) , παράφραση.

ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ- ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΜΙΚΗ

ΑΡΝΗΣΗ: ΣΕΦΕΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

ΠΛΑΤΕΙΑ - Άμεση Δημοκρατία (Real Democracy)