Share |

Θεέ του ουρανού και του παντός,

αυτείν’ οι γραμματισμένοι,

αυτείν’ οι πολιτισμένοι,

έκαμαν και κάνουν αυτά τα λάθη…

Στρατηγός ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ


Expedia

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022

ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΕΤΕΡΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ. Αρθρο του πρέσβυ ε.τ Π. Νεάρχου: Η ΛΙΒΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ

 '' Ποιά ειναι η θέση και η πολιτική της Ελλάδος απέναντι σ' αυτή την κατάσταση ; Η απάντηση φαίνεται στις νέες δομές φιλοξενίας παρανόμων μεταναστων, που απεφάσισε να κατασκευάσει η Κυβέρνηση , με Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, στα νησιά του Ανατολικου Αιγαίου, που δέχονται καθημερινά τον υβριδικό και ανορθόδοξο πόλεμο των Τούρκων δουλεμπόρων.Φαίνεται στη συγκυριακή επίσκεψη στη Λέσβο του Αρχηγου της Αξιωματικης Αντιπολιτεύσεως Τσίπρα για να στηρίξει τη φιλομεταναστευτική πολιτική του κόμματος του.Φαίνεται στις Ισλαμοπόλεις, που ανεγείρονται σ' ολη τη χώρα , με τη μορφή συνοικισμων και υποτιθεμένων Κεντρων Κρατήσεως.Φαινεται στην ασύδοτη πολιτική εποικισμου της Υπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες , με ολοκληρωμένα προγράμματα μόνιμης εγκαταστάσεως μέχρι και σε απομονωμένα χωριά της Ελληνικης υπαίθρου.

Φαίνεται ακόμη στις πρόσφατες δηλώσεις του Πρωθυπουργου και της Προέδρου της Δημοκρατίας για επίλυση δηθεν του δημογραφικου προβλήματος της χώρας με τη μόνιμη εγκατάσταση αλλοφύλων και αλλοθρήσκων παρανόμων μεταναστων, προερχομένων μάλιστα απο χωρες που ειναι στρατηγικοί σύμμαχοι της Αγκυρας. Φαίνεται επίσης στην ευχετήρια κάρτα του Δημάρχου Αθηναίων για το Νέο Ετος,με την οποίαν καλει τους Αθηναίους ' να δώσουν χωρο σε ολους", υπονοώντας , προφανως , τους παράνομους μετανάστες.Οταν βλέπει κανείς τι εχει γίνει η Αθήνα, ειναι τραγικό ο Δήμαρχος της να μην εχει συνείδηση η να μην τον ενδιαφέρει για το που παει η πόλη και η χωρα και να πλειοδοτει ακόμη σε πολιτικές παράνομης και ακατάσχετης εισβολης μεταναστων στη χώρα.''
Η ΛΙΒΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Οι σκηνές της Πρωτοχρονιας στο Σύνταγμα, με πρωταγωνιστές τους Πακιστανούς και αλλους παράνομους μετανάστες, εστειλαν ενα σαφές και ανησυχητικό μήνυμα για το που πάει η πόλη και η χώρα, αν δεν αφυπνισθει εγκαίρως ο Ελληνικός λαός και δεν αντιδράσει στις ολέθριες πολιτικές που εφαρμόζουν οι πολιτικοί του ιθύνοντες, υπο το πρόσχημα ΕυρωπαΙκων, ανθρωπιστικων δηθεν πολιτικων για τους πρόσφυγες.
Η πλατεία Ομονοίας εχει ηδη απο χρόνια απαξιωθει ως χωρος παρουσίας και δραστηριότητας του Ελληνικου πληθυσμου της πρωτεύουσας.Οι επανειλημμένες προσπάθειες αναβαθμίσεως της, με τεχνικά και , υποτίθεται , αισθητικά εργα,επεσαν στο κενό, γιατί αυτά δεν μπορουν να ανττισταθμίσουν μια βασική αλλαγή που εχει συντελεσθει στο δημογραφικό και πολιτιστικό υπόβαθρο της περιοχης , με αποτέλεσμα την αλλοτρίωση της.
Η μετατροπή , στη συνέχεια , της Πλατείας Συντάγματος σε επίκεντρο δραστηριοτήτων παρανόμων μεταναστων στην Αθήνα, ιδιαίτερα των Πακιστανων , δείχνει αφ ' ενός την κλιμάκωση ενος προβλήματος, με τη συνεχή αυξηση του αριθμου των μεταναστων και αφ ' ετέρου μια περίεργη πολιτική ανοχης , που φθάνει τα ορια της ανομίας.Η πολιτική αυτή δεν εχει επιδειχθει μόνο απέναντι σε παράνομους μετανάστες.Επιδεικνύεται και απέναντι σε εγχώριες ομάδες , που λειτουργουν και δρουν με πλήρη ασυδοσία, προβάλλοντας ως δηθεν κεκτημένο δικαίωμα την παράνομη συμπεριφορά. Εμβληματικό παράδειγμα ειναι η πρόσφατη ανάκτηση , με εφοδο της Αστυνομίας , πανεπιστημιακου χώρου , που ηταν υπο " κατάληψη " επι 34 χρόνια .
Οι πρωταγωνιστές των παρανομιων αυτων , υπο την επήρεια διαφόρων θολων ιδεολογημάτων και υπο διάφορες επωνυμίες αναρχικων η " αλληλέγγυων "οργανώσεων , επιδιώκουν την προσέγγιση και τη συνεργασία με παράνομους αλλοδαπούς, στους οποίους βλέπουν ενα νέο δυναμικό και μια στρατηγική εφεδρεία για την υποτιθέμενη " παγκόσμια επανάσταση " .Η συνεργασία αυτή οδηγει στην κατάρτιση αλλοδαπων πάνω στις μορφές και στις μεδόδους πολιτικων κινητοποιήσεων στην Ελλάδα και τους ενθαρρύνει να δρουν και να συμπεριφέρονται κατά τον ιδιο τρόπο που το κάνουν οι ομάδες και οι οργανώσεις τύπου ΚΕΕΡΦΑ των " αλληλέγγυων ¨.
Προφανως,οι Πακιστανοί και οι αλλοι αλλοδαποί που κινητοποιουνται στο Σύνταγμα για να εορτάσουν τα γενέθλια του Προφήτη Μωάμεθ η για να διαμαρτυρηθουν κατά των Ινδιων για το Κασμίρ, ενώνονται κάτω απο τη σημαία του Πακιστάν και του Ισλάμ και οχι , βεβαίως , κάτω απο τη σημαία της " παγκόσμιας επανάστασης " των αφελων Ελλήνων " αλληλέγγυων " και δηθεν ακροαριστερων συντρόφων τους.
Η παράμετρος ομως αυτή της συνεργασίας μεταξύ παρανόμων αλλοδαπων και δηθεν " αντιφασιστικων " και " αντιρατσιστικων " Ελληνικων ομάδων και οργανώσεων , που υποκινουνται, χειραγωγουνται και στηρίζονται απο την παγκοσμιοποίηση και τους διάφορους Σόρος, ειναι δευτερογενής δράση και στηρίζεται πάνω στην πρωτογενή πολιτική των υψηλά ισταμένων, που καθορίζουν τη μεταναστευτική πολιτική και το ασυλο στις Βρυξέλλες και στην Αθήνα.
Εχουμε γράψει επανειλημμένα για την πολιτική των Βρυξελλων,που υποκρίνεται οτι ενεργει δηθεν στο πνευμα των ΕυρωπαΙκων αρχων και αξιων , που εχουν στον πυρήνα τους τα ανθρώπινα δικαιώματα.Στην πραγματικότητα , ενεργουν με το πνευμα της παγκοσμιοποίησης, που επιδιώκει τη δημιουργία μιας ενιαίας παγκόσμιας αγορας.Αντί δηλαδή να επιδιώκουμε τη δημιουργία μιας ενιαίας Ευρωπαϊκης αγορας, οπως ηταν αρχικά ο διακηρυγμένος στόχος, εγινε , σιωπηρά , μετάβαση στην παγκοσμιοποίηση , η οποία χρησιμοποιει την ΕυρωπαΪκή Ενωση ως εργαλειο για τη δική της προαγωγή και επιβολή,Οποιαδήποτε αγορά προσδιορίζεται απο τρία βασικά στοιχεια: το κεφάλαιο , το εργατικό δυναμικό , περιλαμβανομένων των υπηρεσιων , και τα προϊόντα.Η ισορροπία μεταξύ κεφαλαίου και εργατικού δυναμικου συνδέεται , προφανως , με το υψος των μισθων και το βιοτικό επίπεδο.Το ανοιγμα των συνόρων και η εισβολή παράνομου εργατικου δυναμικου αλλάζει αρδην τους συσχετισμούς μεταξύ εργατικου δυναμικου και κεφαλαίου.
Οι επιπτώσεις ομως της εισβολης αυτης, στην περίπτωση που η διάστασή της ειναι μαζική ,δεν περιορίζονται μόνο στον οικονομικό τομέα.Επηρεάζουν αμεσα και καταλυτικά την εθνική , κοινωνική και πολιτιστική συνοχή και ταυτότητα κάθε χώρας και της Ευρώπης συνολικά.Για να συγκαλυφθουν οι οδυνηρες συνέπειες και να γίνει αποδεκτή απο τους Ευρωπαϊκούς λαούς η αυθαίρετη δημογραφική μεταβολή , επιστρατεύονται διάφορα ιδεολογήματα, οπως , π. χ . , μια καταχρηστική εκδοχή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων , που ειναι δηθεν πάνω απο εθνικές κυριαρχίες, και η περιβόητη " πολυπολιτισμική " κοινωνία.Η τελευταία παρουσιάζεται ως αναπόφευκτη δηθεν ιστορική εξέλιξη.Στην πραγματικότητα , αυτή αποτελει επιδίωξη της παγκοσμιοποίησης , η οποία βλέπει σ' αυτήν το εργαλειο για την εθνική αποδόμηση των Ευρωπαϊκων κοινωνιων και τη μετάλλαξη τους, ως απαραίτητο στάδιο και προυπόθεση για την επίτευξη της επιδιωκόμενης " παγκόσμιας διακυβερνήσεως .
Επιστρατεύονται επίσης πολιτικές παραπλανήσεως, οπως , π. χ . ,η διαβεβαίωση οτι γίνονται τελικά δεκτοί στη χώρα μόνο οι πραγματικοί πρόσφυγες , ενω ολοι οι αλλοι , που δεν πληρουν τα κριτήρια , με βάση το διεθνές δίκαιο , υπόκεινται σε απέλαση , η οποία ομως δεν πραγματοποιειται ποτέ.Συσκοτίζονται επίσης τα πραγματικά στοιχεια, που αφορουν την παράνομη μετανάστευση, μέχρι που οι πολίτες , ιδίοις ομμασι , να διαπιστώσουν τη μετάλλαξη του πληθυσμου και να μη εχουν αλλη επιλογή απο το να αποδεχθουν το τετελεσμένο γεγονός.
Η παράνομη μετανάστευση εχει , δυστυχως , εκ των πραγμάτων , και μια αλλη διάσταση , η οποία ειναι σαφως στρατηγική και γεωπολιτική.Πρωταγωνιστης σ'αυτήν ανεδείχθη η Αγκυρα του Ερντογάν , που ειδε στην παγκοσμιοποίηση και στην παράνομη μετανάστευση στην Ευρώπη ενα νέο οπλο.Για ν' αποσπάσει , πρωτον , χρήματα και διπλωματικά ανταλλάγματα και πλεονεκτήματα.Για να προωθήσει , δεύτερον , στρατηγικούς και γεωπολιτικούς στόχους.Η Ελλάδα εγινε, απο τη θέση της , αλλά και απο τις ανερμάτιστες , ιδεοληπτικές και αυτοκαταστροφικές πολιτικές της,το πρωτο θυμα της εργαλειοποιήσεως απο την Αγκυρα της παράνομης μεταναστεύσεως.Η Αγκυρα επιδιώκει , προφανως , τη διάσπαση της εθνικης συνοχης της Ελλάδος και την εγκατάσταση σ' αυτήν φιλικων προς την Αγκυρα Μουσουλμανικων πληθυσμων, οι οποιοι θα λειτουργουν ταυτόχρονα και ως γεωπολιτική γέφυρα για την Τουρκική παρουσία στα Βαλκάνια. Η Αγκυρα χρησιμοποιει το οπλο της παράνομης μεταναστεύσεως για να προωθήσει και τα σχέδια της στην Κυπρο.Το νησί , κατα την πρόσφατη ιδίως περίοδο , εγινε στόχος μαζικης αποστολης παρανόμων μεταναστων , μέσω της κατεχόμενης Κύπρου. Η Κυβέρνηση , κατά το παράδειγμα των εδω ιθυνόντων , αντί να πάρει αποφασιστικά μέτρα ελέγχου , κάνει εκκλήσεις στην ΕΕ , η οποία προτάσσει, ως γνωστόν , ως κύρια πολιτική, τη μη απώθηση και το γνωστό γαΙτανάκι των ατελείωτων και ατελέσφορων διαδικασιων για τη διακρίβωση των πραγματικων προσφύγων.Η ημικατεχόμενη Κύπρος εχει ηδη το υψηλότερο ποσοστό αιτήσεων για την παροχή πολιτικου ασύλου.
Η στρατηγική μυωπία, η ανεδαφικότητα και η αβελτηρία , με την οποίαν αντιμετώπισε η Ελλάδα και κατά δεύτερο λόγο και η Κύπρος ενα πρόβλημα στρατηγικων και γεωπολιτικων διαστάσεων, επέτρεψε τη δημουργία , εκ του μη οντος , ενός νέου εθνικου προβλήματος και στην Αγκυρα να καταφέρει στην Ελλάδα ενα πληγμα γεωπολιτικης φύσεως , με την εγκατάσταση σ' αυτήν μεγάλου αριθμου φανατικων Μουσουλμάνων, φίλων μάλιστα της Αγκυρας.
Η Ευρωπαϊκή πολιτική για τη Μετανάστευση και το Ασυλο παραμένει ουσιαστικά η ιδια, σε επίπεδο Βρυξελλων , παρά τις εντονες αντιδράσεις που εχει προκαλέσει σε πολλές χωρες - μέλη.Οι χωρες του λεγόμενου Βίζενγκραντ, με πρωταγωνιστές την Ουγγαρία και την Πολωνία, απορρίπτουν , χωρίς καμιά συζήτηση , την πολιτική των Βρυξελλων και αρνουνται να δεχθουν στο εδαφός τους εστω και εναν παράνομο μετανάστη.Θεωρουν ολέθρια την πολιτική αυτή και καταγγέλλουν οτι ανοίγει το δρόμο για την αλλοτρίωση των Ευρωπαϊκων κοινωνιων και την επέλαση του Ισλάμ στην Ευρώπη.
Ολες σχεδον οι αλλες χωρες - μέλη εχουν εισαγάγει στη νομοθεσία τους αυστηρά μέτρα για τον ελεγχο της παράνομης μεταναστεύσεως, με πρώτη τη Δανία.Η τελευταία εκανε αποφασιστική στροφή στη μεταναστευτική της πολιτική και υιοθέτησε πολιτική μηδενικης αποδοχης αιτήσεων παροχης πολιτικου ασύλου.Απεφάσισε επίσης να παραπέμπει τις υποβαλλόμενες αιτήσεις σε συνεργαζόμενες με τη Δανία Αφρικανικές χωρες.
Μεγάλες χωρες , οπως , κατά πρωτο λόγο , η Γερμανία , που λειτουργουν ως μαγνητες μεταναστεύσεως , παραμένουν εφεκτικές απέναντι στη σημερινή Ευρωπαϊκή πολιτική ,εφόσον αυτή προνοει το κύριο βάρος του προβλήματος να το επωμίζονται οι χωρες της πρώτης υποδοχης και η ΕυρωπαΪκή Ενωση να τις συντρέχει μόνο με χρήματα.
Ποιά ειναι η θέση κια η πολιτική της Ελλάδος απέναντι σ' αυτή την κατάσταση ; Η απάντηση φαίνεται στις νέες δομές φιλοξενίας παρανόμων μεταναστων, που απεφάσισε να κατασκευάσει η Κυβέρνηση , με Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, στα νησιά του Ανατολικου Αιγαίου, που δέχονται καθημερινά τον υβριδικό και ανορθόδοξο πόλεμο των Τούρκων δουλεμπόρων.Φαίνεται στη συγκυριακή επίσκεψη στη Λέσβο του Αρχηγου της Αξιωματικης Αντιπολιτεύσεως Τσίπρα για να στηρίξει τη φιλομεταναστευτική πολιτική του κόμματος του.Φαίνεται στις Ισλαμοπόλεις, που ανεγείρονται σ' ολη τη χώρα , με τη μορφή συνοικισμων και υποτιθεμένων Κεντρων Κρατήσεως.Φαινεται στην ασύδοτη πολιτική εποικισμου της Υπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες , με ολοκληρωμένα προγράμματα μόνιμης εγκαταστάσεως μέχρι και σε απομονωμένα χωριά της Ελληνικης υπαίθρου.
Φαίνεται ακόμη στις πρόσφατες δηλώσεις του Πρωθυπουργου και της Προέδρου της Δημοκρατίας για επίλυση δηθεν του δημογραφικου προβλήματος της χώρας με τη μόνιμη εγκατάσταση αλλοφύλων και αλλοθρήσκων παρανόμων μεταναστων, προερχομένων μάλιστα απο χωρες που ειναι στρατηγικοί σύμμαχοι της Αγκυρας. Φαίνεται επίσης στην ευχετήρια κάρτα του Δημάρχου Αθηναίων για το Νέο Ετος,με την οποίαν καλει τους Αθηναίους ' να δώσουν χωρο σε ολους", υπονοώντας , προφανως , τους παράνομους μετανάστες.Οταν βλέπει κανείς τι εχει γίνει η Αθήνα, ειναι τραγικό ο Δήμαρχος της να μην εχει συνείδηση η να μην τον ενδιαφέρει για το που παει η πόλη και η χωρα και να πλειοδοτει ακόμη σε πολιτικές παράνομης και ακατάσχετης εισβολης μεταναστων στη χώρα.
Υπο τις συνθηκες αυτές , αντιλαμβάνεται κανείς τους κινδύνους που διατρέχει η χώρα απο ενα πρόβλημα που δημιούργησαν οι ιδιοι οι ηγέτες της , με αφθαστη ακρισία , που προσεγγίζει την αφροσύνη.Με ιδεοληπτική επίσης πολιτική και την παραγνώριση του γεγονότος οτι η χειραγωγούμενη και εργαλειοποιημένη μαζική παράνομη μετανάστευση δεν ειναι ανθρωπιστικό θέμα.Ειναι στρατηγικό και γεωπολιτικό θέμα για την Ελλάδα και θέμα εθνικης συνοχης , ταυτότητας και ασφάλειας. Με τη συνέχιση της πολιτικης αυτης και τη μη λήψη αποτελεσματικων μέτρων για τον ελεγχο της παράνομης μεταναστεύσεως και την επαναπροώθηση οσων δεν ειναι πραγματικοί πρόσφυγες, αφήνεται μια νάρκη στα θεμέλια της χώρας , που παραπέμπει σ' ενός ειδους Λιβανοποίηση.
Ο Ελληνικός λαός πρέπει , δυστυχως , να γίνει παλι πρωταγωνιστής για την αντιμετώπιση και αυτου του προβλήματος.Οι πολίτες πρέπει ν' αναλάβουν πρωτοβουλία για τη δημιουργία σ' ολη τη χώρα Συντονιστικων Επιτροπων Αγώνα.Η χώρα εχει ανάγκη απο μια συγκεκριμένη εθνική πολιτική και στρατηγική, που θα εκφράζει τη θέληση των πολιτων της και του Ελληνικου λαου και οχι να υποτάσσει τη χώρα σε ξένες στρατηγικές εθνικης αποδομήσεως και μουσουλμανικου εποικισμου με Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.
Περκλής Νεάρχου,
Πρέσβυς ε. τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ

Η «ΣΠΙΘΑ» άναψε για τη Νέα Ελλάδα
Ο Μίκης Θεοδωράκης, στο κατάμεστο αμφιθέατρο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη, άναψε χθες (1 Δεκεμβρίου 2010) τη «ΣΠΙΘΑ» του ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΥ ΠΥΡΟΣ για ΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ.
Κώστας Τσιαντής


«…ανέστιος ειν’, που χαίρεται αν ξεσπάσει
ανάμεσα σε φίλους και δικούς ξέφρενη αμάχη.»
Όμηρος (Ι, 63-64)


Του Ηλία Σιαμέλου (Από antibaro 7/12/2010)

Όντας περαστικός, είπα, το βλέφαρό μου για λίγο ν’ ακουμπήσω στου διαδικτύου τις φιλικές ιστοσελίδες! Να δω τα εκθέματα της σκέψης των πολλών, ν’ ακούσω τις ιαχές τους. Όμως άλλα είδαν τα μάτια μου στο θαμποχάρακτο κατώφλι τους. Ο ένας κρατάει την πύρινη ρομφαία, ο άλλος κοντάρια και παλούκια και πιο πέρα ο φίλος τρίβει την τσακμακόπετρά του, εκεί απόκοντα, στις νοτισμένες αναφλέξεις του συστήματος.
-Ω, είπα, ω θεληματάρικα παιδιά, που παίζετε κρυφτό, στα πιο ρηχά σοκάκια ενός εξωνημένου καθεστώτος. Κύματα, κύματα έρχονται τα λόγια σας με θόρυβο και φεύγουν. Δεν έχουν φτερά, δεν έχουν μέσα τους τούς ήχους των πονεμένων.
Μόνο να, κατηγόριες, κατηγόριες, και λόγια επικριτικά από ανθρώπους που εμφανίζονται σαν οι μοναδικοί κάτοχοι της αλήθειας. Κι όλα αυτά, τούτη τη μαύρη ώρα της γενικευμένης υπνογένειας! Δε μπορεί, είπα, κάπου θα υπάρχει η συζυγία των ψυχών, κάπου το πάρτι της στενοποριάς θα πάρει τέλος.
Μα τι θέλω να πω; Για ποιο πράγμα τόση ώρα τσαμπουνάω; Ναι, ναι, μα για του λύκου το χιονισμένο πέρασμα μιλάω ! Μια κίνηση έκανε ο Μίκης Θεοδωράκης και πέσανε όλοι πάνω του για να τον φάνε. Και δε ρίχτηκαν πάνω του οι οχτροί, δεν όρμησε πάνω του της Νέας Τάξης η αρμάδα. Όρμησε το ίδιο το περιοδικό «Ρεσάλτο»! Όρμησε το μετερίζι εκείνο που στις σελίδες του την άστεγη ψυχή μας τόσα χρόνια είχαμε αποθέσει!

Είμαι στο Κοιμητήριο, δίπλα στον τάφο της γυναίκας μου. «Ερευνώ πέρα τον ορίζοντα και, σκύβοντας προσπαθώ με τα δάχτυλα να καθαρίσω την πλάκα του τάφου νάρθει ν’ ακουμπήσει η σελήνη…»*. Ναι, εκείνη μου το έλεγε: Πρόσεχε, πρόσεχε τον κόσμο μας. Πρόσεχε τους ανθρώπους, ενώ μου απάγγελνε με δάκρυα τους στίχους του αγαπημένου της ποιητή : «Αυτός αυτός ο κόσμος /ο ίδιος κόσμος είναι… Στη χάση του θυμητικού / στο έβγα των ονείρων … Αυτός ο ίδιος κόσμος / αυτός ο κόσμος είναι. Κύμβαλο κύμβαλο / και μάταιο γέλιο μακρινό!»…**
Σκέφτομαι, σκέφτομαι κι άκρη δε βρίσκω. «Τελικά αυτή η άμυνα που θα μας πάει, σαν μας μισήσουνε κι’ οι λυγαριές;»** *

Ναι, στο τέλος θα μισήσουμε τον ίδιο μας το εαυτό ή θα τρελαθούμε. Δε γίνεται τη μια μέρα να βάζεις στο εξώφυλλο του «Ρεσάλτο» τη φωτογραφία του Μίκη και την άλλη βάναυσα να τον λοιδορείς. Δε γίνεται τη μια μέρα να ελπίζεις στο φως και την άλλη να γουρουνοδένεσαι με το σκοτάδι. Δε γίνεται τη μια μέρα να προβάλλεις τις απόψεις του και την άλλη να τον ταυτίζεις με τη …Ντόρα!
Είναι αυτή η θαμπούρα απ’ την κακοσυφοριασμένη αιθάλη της Αθήνας που επηρεάζει ανθρώπους και αισθήματα; Είναι η πωρωμένη σκιά του Στάλιν που κατευθύνει ακόμη και σήμερα την εγκληματική παραλυσία των όντων;

Δεν έχω πρόθεση να ενταχτώ στο κίνημα του Θεοδωράκη. Όμως δε μπορώ να πω ότι δε χαίρομαι, όταν ακούω να ξεπετάγονται σπίθες μέσα από τα σπλάχνα της κοινωνίας, είτε αυτές προέρχονται από απλούς ανθρώπους ή από ανεμογέννητους προλάτες πρωτοπόρους. Φτάνει αυτές οι σπίθες να ανάψουν φωτιές, για να καεί τούτο το σάπιο καθεστώς, τούτη η παπανδρεοποιημένη χολέρα. Αν εμείς οι ξεπαρμένοι «κονταροχτυπιόμαστε» μέσα στης πένας τη χλομάδα κι είμαστε ανίκανοι ν’ ανάψουμε μια σπίθα στου καλυβιού μας τη γωνιά, ας αφήσουμε τουλάχιστον κάποιες περήφανες ψυχές να κάνουν αυτό που νομίζουν καλύτερα. Ας μην σηκώνουμε αμάχες κι ας μην πετάμε ανέσπλαγχνες κορώνες, όταν κάποιο κίνημα είναι ακόμη στα σπάργανα και δεν έχει δείξει το πρόσωπό του. Εκτός κι αν η μικρόνοιά μας ενοχλήθηκε, όταν ο Μίκης κάλεσε επίσημα τους Ανεξάρτητους πολίτες σε ΑΝΥΠΑΚΟΗ – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, σε κυβερνητικά ή μη σχέδια, που Ηθικά, Εθνικά, Δημοκρατικά, Ιστορικά, κατατείνουν στην υποτέλεια του Ελληνισμού.

Όμως, παρά το αλυσόδεμα, παρά τα μύρια δεινά που μας σωρεύουν, τούτος ο βράχος, που λέγεται Ελλάδα, εκπέμπει την κραυγή του. Και οι κραυγές του Μίκη, και οι κραυγές χιλιάδων αγωνιστών, όποιου χρώματος και νάναι, σε πείσμα κάθε ψωροκύβερνου, σε πείσμα κάθε καθεστωτικού βαρδιάνου, κάποια στιγμή θα ενωθούν, κάποια στιγμή στον άνεμο θα ανεβούν, για ν’ ακουστούν, να πιάσουν τόπο. Γιατί «κι ένας που έχει μυαλό νήπιου καταλαβαίνει, πως τώρα η Ελλάδα στην άκρα του άπατου γκρεμού κοντοζυγώνει»****

* Νίκος Εγγονόπουλος
** Οδυσσέας Ελύτης, «Το Άξιον Εστί»
*** Νίκος Εγγονόπουλος
****Όμηρος (Η, 379-482) , παράφραση.

ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ- ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΜΙΚΗ

ΑΡΝΗΣΗ: ΣΕΦΕΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

ΠΛΑΤΕΙΑ - Άμεση Δημοκρατία (Real Democracy)