Share |

Θεέ του ουρανού και του παντός,

αυτείν’ οι γραμματισμένοι,

αυτείν’ οι πολιτισμένοι,

έκαμαν και κάνουν αυτά τα λάθη…

Στρατηγός ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ


Expedia

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

ΚΑΦΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΕΠΙΘΕΣΗ ΧΑΜΑΣ. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ DERSHOWITZ MORTON ALAN- ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΗΓΟΡΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ


Costas Tsiantis
DERSHOWITZ MORTON ALAN (καθηγητής συνταγματικού δικαίου): ''Καταδεικνύω ότι το Ισραήλ είναι εδώ και καιρό πρόθυμο να αποδεχθεί την λύση των δυο κρατών, η οποία περιλαμβάνεται πλέον στον προτεινόμενο Οδικό Χάρτη για την Ειρήνη, και ότι αντιθέτως η αραβική ηγεσία ήταν εκείνη, η οποία επιμόνως αρνείται την αποδοχή οποιουδήποτε εβραϊκού κράτους -ασχέτως του μεγέθους του- στις περιοχές εκείνες της Παλαιστίνης, στις οποίες υφίσταται εβραϊκή πληθυσμιακή πλειονότητα''. https://www.politeianet.gr/.../9786185259723-dershowitz...
ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΗΓΟΡΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
POLITEIANET.GR
ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΗΓΟΡΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ


POLITEIANET.GR
ΜΙΚΗ ΣΥΝΗΓΟΡΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
Περιεχόμενα
Introduction of Alan Dershowitz to the Case for Israel in Greek 
Πρόλογος του Alan Dershowitz για την Ελληνική έκδοση 
Πρόλογος Προέδρου του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος κ. Δαυίδ Σαλτιέλ 
Πρόλογος και σχόλια Καθηγητού Ι.Θ. Μάζη 
Εισαγωγή 1. Το Ισραήλ είναι αποικιοκρατικό και ιμπεριαλιστικό κράτος; 
2. Εξετόπισαν τους Παλαιστίνιους οι Εβραίοι της Ευρώπης; 
3. Το σιωνιστικό κίνημα ήταν συνωμοσία εποικισμού ολόκληρης της Παλαιστίνης; 
4. Η Διακήρυξη Μπάλφουρ ήταν δεσμευτική βάσει του διεθνούς δικαίου; 
5. Ήσαν απρόθυμοι οι Εβραίοι να μοιραστούν την Παλαιστίνη; 
6. Οι Εβραίοι απέρριπταν πάντοτε την «λύση των δυο κρατών»; 
7. Οι Εβραίοι εξεμεταλλεύθησαν το Ολοκαύτωμα; 
8. Ήταν άδικο για τους Παλαιστίνιους το «Σχέδιο Διαμερισμοί» του ΟΗΕ; 
9. Οι Εβραίοι αποτελούσαν μειονότητα στην περιοχή, η οποία απετέλεσε το Ισραήλ; 
10. Η πρωταρχική αιτία της αραβο-ισραηλινής σύγκρουσης ήταν η θυματοποίηση των Παλαιστινίων εκ μέρους του Ισραήλ; 
11. Ο ισραηλινός Πόλεμος της Ανεξαρτησίας ήταν επεκτατική επίθεση; 
12. Το αραβικό προσφυγικό πρόβλημα προεκλήθη από το Ισραήλ;
13. Το Ισραήλ άρχισε τον Πόλεμο των Έξι Ημερών; 
14. Ήταν αδικαιολόγητη η ισραηλινή κατοχή; 
15. Ο Πόλεμος του Γιόμ Κιπουρ ήταν σφάλμα του Ισραήλ; 
16. Έχει προβεί το Ισραήλ σε σοβαρές προσπάθειες ειρήνευσης; 
17. Είχε δίκιο ο Αραφάτ όταν απέρριψε την ειρηνευτική πρόταση των Μπάρακ-Κλίντον; 
18. Γιατί έχουν σκοτωθεί περισσότεροι Παλαιστίνιοι παρά Ισραηλινοί; 
19. Το Ισραήλ βασανίζει τους Παλαιστίνιους; 
20. Το Ισραήλ έχει προβεί σε γενοκτονία κατά των Παλαιστινίων αμάχων; 
21. Το Ισραήλ είναι ρατσιστικό κράτος; 
22. Είναι η ισραηλινή κατοχή η πηγή όλων των προβλημάτων; 
23. Έχει αρνηθεί το Ισραήλ την δημιουργία παλαιστινιακού κράτους; 
24. Αποτελεί «συλλογική τιμωρία» η πολιτική κατεδαφίσεως κατοικιών την οποίαν εφαρμόζει το Ισραήλ; 
25. Είναι παράνομες οι στοχευμένες δολοφονίες των αρχηγών των τρομοκρατών; 
26. Αποτελούν οι εποικισμοί στην Δυτική Όχθη και την Γάζα μεγάλο εμπόδιο για την ειρήνη;
 27. Η τρομοκρατία είναι απλώς μέρος ενός κύκλου βίας; 
28. Παραβιάζει το Ισραήλ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κράτος στον κόσμο τα ανθρώπινα δικαιώματα; 
29. Υπάρχει ηθική αντιστοιχία ανάμεσα στην παλαιστινιακή τρομοκρατία και στην αντίδραση του Ισραήλ σε αυτήν; 
30. Πρέπει τα αμερικανικά πανεπιστήμια να παύσουν την οικονομική συνεργασία με το Ισραήλ και να αρνηθούν την συνεργασία με τους Ισραηλινούς πανεπιστημιακούς; 
31. Οι επικριτές του Ισραήλ είναι αντισημίτες;
32. Γιατί υπάρχουν τόσοι Εβραίοι, ακόμη και Ισραηλινοί, οι οποίοι συντάσσονται με τους Παλαιστίνιους; Συμπεράσματα: Ισραήλ: Ο Εβραίος μεταξύ των κρατών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ

Η «ΣΠΙΘΑ» άναψε για τη Νέα Ελλάδα
Ο Μίκης Θεοδωράκης, στο κατάμεστο αμφιθέατρο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη, άναψε χθες (1 Δεκεμβρίου 2010) τη «ΣΠΙΘΑ» του ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΥ ΠΥΡΟΣ για ΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ.
Κώστας Τσιαντής


«…ανέστιος ειν’, που χαίρεται αν ξεσπάσει
ανάμεσα σε φίλους και δικούς ξέφρενη αμάχη.»
Όμηρος (Ι, 63-64)


Του Ηλία Σιαμέλου (Από antibaro 7/12/2010)

Όντας περαστικός, είπα, το βλέφαρό μου για λίγο ν’ ακουμπήσω στου διαδικτύου τις φιλικές ιστοσελίδες! Να δω τα εκθέματα της σκέψης των πολλών, ν’ ακούσω τις ιαχές τους. Όμως άλλα είδαν τα μάτια μου στο θαμποχάρακτο κατώφλι τους. Ο ένας κρατάει την πύρινη ρομφαία, ο άλλος κοντάρια και παλούκια και πιο πέρα ο φίλος τρίβει την τσακμακόπετρά του, εκεί απόκοντα, στις νοτισμένες αναφλέξεις του συστήματος.
-Ω, είπα, ω θεληματάρικα παιδιά, που παίζετε κρυφτό, στα πιο ρηχά σοκάκια ενός εξωνημένου καθεστώτος. Κύματα, κύματα έρχονται τα λόγια σας με θόρυβο και φεύγουν. Δεν έχουν φτερά, δεν έχουν μέσα τους τούς ήχους των πονεμένων.
Μόνο να, κατηγόριες, κατηγόριες, και λόγια επικριτικά από ανθρώπους που εμφανίζονται σαν οι μοναδικοί κάτοχοι της αλήθειας. Κι όλα αυτά, τούτη τη μαύρη ώρα της γενικευμένης υπνογένειας! Δε μπορεί, είπα, κάπου θα υπάρχει η συζυγία των ψυχών, κάπου το πάρτι της στενοποριάς θα πάρει τέλος.
Μα τι θέλω να πω; Για ποιο πράγμα τόση ώρα τσαμπουνάω; Ναι, ναι, μα για του λύκου το χιονισμένο πέρασμα μιλάω ! Μια κίνηση έκανε ο Μίκης Θεοδωράκης και πέσανε όλοι πάνω του για να τον φάνε. Και δε ρίχτηκαν πάνω του οι οχτροί, δεν όρμησε πάνω του της Νέας Τάξης η αρμάδα. Όρμησε το ίδιο το περιοδικό «Ρεσάλτο»! Όρμησε το μετερίζι εκείνο που στις σελίδες του την άστεγη ψυχή μας τόσα χρόνια είχαμε αποθέσει!

Είμαι στο Κοιμητήριο, δίπλα στον τάφο της γυναίκας μου. «Ερευνώ πέρα τον ορίζοντα και, σκύβοντας προσπαθώ με τα δάχτυλα να καθαρίσω την πλάκα του τάφου νάρθει ν’ ακουμπήσει η σελήνη…»*. Ναι, εκείνη μου το έλεγε: Πρόσεχε, πρόσεχε τον κόσμο μας. Πρόσεχε τους ανθρώπους, ενώ μου απάγγελνε με δάκρυα τους στίχους του αγαπημένου της ποιητή : «Αυτός αυτός ο κόσμος /ο ίδιος κόσμος είναι… Στη χάση του θυμητικού / στο έβγα των ονείρων … Αυτός ο ίδιος κόσμος / αυτός ο κόσμος είναι. Κύμβαλο κύμβαλο / και μάταιο γέλιο μακρινό!»…**
Σκέφτομαι, σκέφτομαι κι άκρη δε βρίσκω. «Τελικά αυτή η άμυνα που θα μας πάει, σαν μας μισήσουνε κι’ οι λυγαριές;»** *

Ναι, στο τέλος θα μισήσουμε τον ίδιο μας το εαυτό ή θα τρελαθούμε. Δε γίνεται τη μια μέρα να βάζεις στο εξώφυλλο του «Ρεσάλτο» τη φωτογραφία του Μίκη και την άλλη βάναυσα να τον λοιδορείς. Δε γίνεται τη μια μέρα να ελπίζεις στο φως και την άλλη να γουρουνοδένεσαι με το σκοτάδι. Δε γίνεται τη μια μέρα να προβάλλεις τις απόψεις του και την άλλη να τον ταυτίζεις με τη …Ντόρα!
Είναι αυτή η θαμπούρα απ’ την κακοσυφοριασμένη αιθάλη της Αθήνας που επηρεάζει ανθρώπους και αισθήματα; Είναι η πωρωμένη σκιά του Στάλιν που κατευθύνει ακόμη και σήμερα την εγκληματική παραλυσία των όντων;

Δεν έχω πρόθεση να ενταχτώ στο κίνημα του Θεοδωράκη. Όμως δε μπορώ να πω ότι δε χαίρομαι, όταν ακούω να ξεπετάγονται σπίθες μέσα από τα σπλάχνα της κοινωνίας, είτε αυτές προέρχονται από απλούς ανθρώπους ή από ανεμογέννητους προλάτες πρωτοπόρους. Φτάνει αυτές οι σπίθες να ανάψουν φωτιές, για να καεί τούτο το σάπιο καθεστώς, τούτη η παπανδρεοποιημένη χολέρα. Αν εμείς οι ξεπαρμένοι «κονταροχτυπιόμαστε» μέσα στης πένας τη χλομάδα κι είμαστε ανίκανοι ν’ ανάψουμε μια σπίθα στου καλυβιού μας τη γωνιά, ας αφήσουμε τουλάχιστον κάποιες περήφανες ψυχές να κάνουν αυτό που νομίζουν καλύτερα. Ας μην σηκώνουμε αμάχες κι ας μην πετάμε ανέσπλαγχνες κορώνες, όταν κάποιο κίνημα είναι ακόμη στα σπάργανα και δεν έχει δείξει το πρόσωπό του. Εκτός κι αν η μικρόνοιά μας ενοχλήθηκε, όταν ο Μίκης κάλεσε επίσημα τους Ανεξάρτητους πολίτες σε ΑΝΥΠΑΚΟΗ – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, σε κυβερνητικά ή μη σχέδια, που Ηθικά, Εθνικά, Δημοκρατικά, Ιστορικά, κατατείνουν στην υποτέλεια του Ελληνισμού.

Όμως, παρά το αλυσόδεμα, παρά τα μύρια δεινά που μας σωρεύουν, τούτος ο βράχος, που λέγεται Ελλάδα, εκπέμπει την κραυγή του. Και οι κραυγές του Μίκη, και οι κραυγές χιλιάδων αγωνιστών, όποιου χρώματος και νάναι, σε πείσμα κάθε ψωροκύβερνου, σε πείσμα κάθε καθεστωτικού βαρδιάνου, κάποια στιγμή θα ενωθούν, κάποια στιγμή στον άνεμο θα ανεβούν, για ν’ ακουστούν, να πιάσουν τόπο. Γιατί «κι ένας που έχει μυαλό νήπιου καταλαβαίνει, πως τώρα η Ελλάδα στην άκρα του άπατου γκρεμού κοντοζυγώνει»****

* Νίκος Εγγονόπουλος
** Οδυσσέας Ελύτης, «Το Άξιον Εστί»
*** Νίκος Εγγονόπουλος
****Όμηρος (Η, 379-482) , παράφραση.

ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ- ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΜΙΚΗ

ΑΡΝΗΣΗ: ΣΕΦΕΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

ΠΛΑΤΕΙΑ - Άμεση Δημοκρατία (Real Democracy)